منتخب الكرة الشاطئية يدخل قائمة أفضل 20 منتخبا في التصنيف العالمي


مشاهدة : 331

منتخب الكرة الشاطئية يدخل قائمة أفضل 20 منتخبا في التصنيف العالمي

 

دخل المنتخب المغربي للكرة الشاطئية قائمة أفضل 20 منتخبا في العالم، حسب التصنيف الأخير للمنتخبات الذي أصدرته المنظمة العالمية للعبة « BSWW »، أمس الإثنين 29 نونبر 2021.

وقد احتل المنتخب الوطني الرتبة 19 عالميا برصيد 698 نقطة، كما جاء في المركز الثاني على مستوى القارة الافريقية خلف منتخب السنغال الذي حل في الصدارة.

ويذكر أن المنتخب المغربي للكرة الشاطئية شارك في البطولة الافريقية شهر ماي المنصرم، وأنهى المنافسة في المركز الثالث بعد انهزامه في نصف النهائي أمام المنتخب السنغالي مستضيف الدورة وانتصاره في مباراة الترتيب على المنتخب الأوغندي.

5 commentaires sur “منتخب الكرة الشاطئية يدخل قائمة أفضل 20 منتخبا في التصنيف العالمي

  1. 245375 33247I believe this really is among the most vital information for me. And im glad reading your article. But wanna remark on few common things, The web site style is perfect, the articles is genuinely fantastic : D. Good job, cheers 445153

  2. 165979 447245Should you happen to significant fortunate people forms, referring by natural means, in addition you catch the attention of some sort of envy in consideration of those types the other campers surrounding you which have tough times about this subject. awnings 379822

  3. This is the perfect web site for anyone who hopes to
    find out about this topic. You realize so much its almost hard to argue
    with you (not that I actually will need to…HaHa). You definitely
    put a brand new spin on a topic that’s been written about
    for a long time. Excellent stuff, just wonderful!

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *

اخر الأخبار :